توضیحات

آرک مدل یا آرچ مدل در هر صورت یکی از کامل ترین و بزرگترین آرشیو های آبجکت و مدل سه بعدی در دنیا به ویژه در حوضه شبیه سازی معماری و دکوراسیون است، که در چندین ولوم مختلف منتشر شده است و همچنان ولوم های جدید این مجموعه به روز تر و حرفه ای تر ارائه می شوند. هر شماره از این مجموعه به یک موضوع خاص از آبجکت های می پردازد و آرشیو کامل از مدل های سه بعدی با کیفیت از یک موضوع خاص را در اختیار ما قرار می دهد. در این بخش از سایت تری دی استار می توانید به راحتی به تمامی ولوم های موجود در ایران از مجموعه آرک مدل دسترسی داشته باشید و همیشه برای دانلود آرک مدل های جدید می توانید این پست را چک کنید، همیشه با انتشار هر ولوم جدید این پست آپدیت خواهد شد و شماره های جدید به لیست دانلود اضافه می شوند.

مجموعه آرچ مدل ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارد، شامل هزاران مدل بسیار با کیفیت و حرفه ای است، هر ولوم موضوع مشخصی از آبجکت ها را شامل می شود، همه شماره ها دارای کاتالوگ PDF اختصاصی هستند که دسترسی به این آرشیو بزرگ را بسیار ساده و راحت می کند، با اینکه این مجموعه بسیار بزرگ است اما به لطفا کاتالوگ های اختصاصی کار با مجموعه بسیار ساده و سریع است. تمامی مدل ها دارای متریال حرفه ای و آماده رندر نهایی هستند، تمامی تکسچر های استفاده شده در ساخت مدل ها به همراه آرشیو موجود می باشند و همه این ویژگی های خاص، مجموعه آرک مدل را به یکی از پر طرفدار ترین آرشیو های آبجکت در دنیا تبدیل کرده است. اگر شما هم به دنبال آرشیو کامل و دانلود آرک مدل به صورت ساده و سریع هستید، سعی کرده ایم یکی از کامل تربن و منظم ترین آرشیو ها برای دانلود این مجموعه را برای شما آماده کنیم. مجموعه پیش رو شامل تمامی ولوم های موجود در ایران است و با ترافیک نیم بها و از سرور ایران با نهایت سرعت می توانید مجموعه را دانلود کنید.

اطلاعات دانلود آرک مدل ولوم 1 تا 257 :

  • فرمت های موجود: MAX (تمامی شماره های آرچ مدل فرمت مکس و برای نرم افزار تری دی مکس هستند)
  • نرم افزار: 3Ds Max
  • موتور رندر: VRay (مدل های آرک مدل برای موتور رندر وی ری آماده شده اند)
  • متریال: دارد
  • تکسچر: دارد
  • کاتالوگ: دارد ( برای مشاهده تصاویر کامل هر شماره آرک مدل می توانید کاتالوگ هر ولوم را جداگانه در ادامه دانلود کنید)
  • دانلود از سرور ایران و با ترافیک نیم بها می باشد.
  • این مجموعه به صورت همیشگی آپدیت می شود و ولوم های جدید به همین پست اضافه می شوند.

سایر آرشیو های مشابه:


دانلود فایل PDF کاتالوگ تمامی شماره های آرک مدل :

با توجه به تعداد بالای شماره های آرک مدل و حجم زیاد مجموعه ها می توانید قبل از دانلود هر ولوم کاتالوگ و تصاویر رندر آبجکت های آن ولوم را در قالب فایل PDF دانلود کنید و سپس اقدام به دانلود مجموعه اصلی کنید. به این صورت به آسانی می توانید محتویات هر ولوم را قبل از دانلود فایل های اصلی مشاهده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود آرک مدل ولوم 1 تا 257”

لینک های دانلود

دانلود با اشتراک ویژه

خرید اشتراک
با دریافت یک اشتراک ویژه، می توانید علاوه بر این فایل تمامی آرشیو سایت را بدون محدودیت دانلود کنید.