توضیحات

آرک اکستریور یک آرشیو جذاب و حرفه ای از صحنه های آماده سه بعدی طراحی خارجی فضاهای معماری و شهری است. این مجموعه یکی از کامل تربن آرشیو های صحنه آماده سه بعدی طراحی خارجی و محوطه سازی در دنیا است و در بین معماران و طراحان محوطه بسیار محبوب است. این آرشیو در ولوم ها (شماره ها) مختلف منتشر شده است، که هر ولوم شامل چتدین صحنه آماده رندر نهایی از طراحی نمای ساختمان، برج ها، فضاهای شهری، ویلا، محوطه  سازی و … است، در این بخش از دانلود مدل سه بعدی تری دی استار می توانید با دانلود آرک اکستریور به این مجموعه حرفه ای دسترسی داشته باشید.

تمامی پروژه های این مجموعه به صورت صحنه های آماده سه بعدی (3D Scene) هستند، به این معنی که فایل نهایی یک پروژه کامل انجام شده در اختیار شما است، شما می توانید از تک تک آبجکت ها و متریال های استفاده شده در صحنه ها در پروژه های شخصی خود استفاده کنید، یا فایل های صحنه ها را ویرایش و سفارشی سازی کنید و رندر مجدد دریافت کنید. برای هر صحنه فایل 3Ds Max که معمولا برای موتور رندر VRay است، به همراه تمامی تکسچر های استفاده شده در ساخت متریال های صحنه در اختیار شما است، همچنین رندر نهایی پروژه برای مشاهده محتوای فایل در کنار فایل های اصلی موجود است.

یک ویژگی خوب مجموعه آرچ اکستریور وجود فایل PDF کاتالوگ اختصاصی برای تمامی ولوم ها به صورت مجزا است، در این فایل کاتالوگ رندر نهایی تمامی صحنه ها موجود است و شما قبل از دانلود یا اجرای فایل اصلی می توانید رندر نهایی هر صحنه را بررسی و مشاهده کنید، این ویژگی امکان دسترسی آسان و سریع به یک آرشیو بزرگ را برای ما فراهم می کند.

آرک اکستریور یکی از محبوب تری آرشیو های صحنه آماده سه بعدی طراحی خارجی معماری و ساختمان در دنیا است، اگر شما هم به دنبال دریافت آرشیو کامل این مجموعه به صورت ساده و سریع هستید، این بخش از تری دی استار شامل تمامی ولوم های آرچ اکستریور موجود در ایران است و به صورت همیشگی به محض انتشار ولوم های جدید آپدیت می شود. همچنین دانلود شما از سرور ایران به بالاترین سرعت و با ترافیک نیم بها خواهد بود.

اطلاعات دانلود آرک اکستریور ولوم 1 تا 36 :

  • فرمت های موجود: MAX (تمامی شماره های آرچ اکستریور فرمت مکس و برای نرم افزار تری دی مکس هستند)
  • نرم افزار: 3Ds Max
  • موتور رندر: VRay (مدل های آرک اکستریور برای موتور رندر وی ری آماده شده اند)
  • متریال: دارد
  • تکسچر: دارد
  • کاتالوگ: دارد ( برای مشاهده تصاویر کامل هر شماره آرک اکستریور می توانید کاتالوگ هر ولوم را جداگانه در ادامه دانلود کنید)
  • دانلود از سرور ایران و با ترافیک نیم بها می باشد.
  • این مجموعه به صورت همیشگی آپدیت می شود و ولوم های جدید به همین پست اضافه می شوند.
  • این مجموعه به صورت صحنه آماده سه بعدی می باشد و شامل فایل مکس قابل ویرایش برای رندر های است که در کاتالوگ ها می توانید مشاهده کنید.

سایر آرشیو های مشابه:


دانلود فایل PDF کاتالوگ تمامی شماره های آرک اکستریور :

آرشیو پیش رو شامل چندین ولوم مختلف است که هر ولوم شامل چندین صحنه آماده متفاوت است، اگر می خواهید قبل از دانلود فایل های اصلی رندر نهایی صحنه ها و محتوای آنها را مشاهده کنید از لیست زیر می توانید کاتالوگ PDF هر شماره را به صورت مجزا دانلود کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود آرک اکستریور ولوم 1 تا 36”

لینک های دانلود

دانلود با اشتراک ویژه

خرید اشتراک
با دریافت یک اشتراک ویژه، می توانید علاوه بر این فایل تمامی آرشیو سایت را بدون محدودیت دانلود کنید.