توضیحات

آرک اینتریور یک مجموعه فوق العاده از صحنه های آماده سه بعدی طراحی داخلی فضاهای معماری است، در واقع یکی از با کیفیت ترین آرشیو های صحنه آماده سه بعدی دکوراسیون داخلی در دنیا است. این مجموعه در چندین ولوم (شماره) مختلف ارائه شده است که هر ولوم شامل چندین صحنه است که اغلب در موضوعات طراحی داخلی نزدیک به هم هستند، در این بخش از دانلود آبجکت تری دی استار می توانید با دانلود آرک اینتریور به این مجموعه کم نظیر دسترسی داشته باشید.

تمامی صحنه ها به صورت یک فایل نهایی 3Ds Max و برای موتور رندر VRay هستند و تمامی تکسچر های استفاده شده در ساخت متریال ها در کنار فایل اصلی موجود هستند، به این صورت فایل هر صحنه به صورت کامل در تری دی مکس قابل ویرایش است، می توانید بعد از تغییرات مورد نظر رندر جدیدی از صحنه دریافت کنید، یا از هر کدام از آبجکت ها و متریال های صحنه آماده در پروژه شخصی خود استفاده کنید، صحنه های آماده سه بعدی (3D Scene) معمولا آرشیو بزرگی از آبجکت های جذاب و متریال های حرفه ای را در اختیار ما قرار می دهند.

از ویژگی های خوب مجموعه آرچ اینتریور وجود کاتالوگ اختصاصی PDF برای هر ولوم به صورت مجزا است، در فایل های کاتالوگ می توانید رندر نهایی تک تک صحنه ها را مشاهده کنید، به این صورت پیدا کردن صحنه سه بعدی، آبجکت و متریال مورد نظر شما در این آرشیو بزرگ بسیار ساده تر می شود.

آرک اینتریور یکی از پرطرفدار ترین و حرفه ای ترین مجموعه های صحنه آماده سه بعدی دکوراسیون داخلی در دنیا است، اگر شما هم به دنبال دریافت آرشیو کامل این مجموعه به صورت ساده و سریع هستید، این بخش از تری دی استار شامل تمامی ولوم های آرچ اینتریور موجود در ایران است و به صورت همیشگی به محض انتشار ولوم های جدید آپدیت می شود. همچنین دانلود شما از سرور ایران به بالاترین سرعت و با ترافیک نیم بها خواهد بود.

اطلاعات دانلود آرک اینتریور ولوم 1 تا 54 :

  • فرمت های موجود: MAX (تمامی شماره های آرچ اینتریور فرمت مکس و برای نرم افزار تری دی مکس هستند)
  • نرم افزار: 3Ds Max
  • موتور رندر: VRay (مدل های آرک اینتریور برای موتور رندر وی ری آماده شده اند)
  • متریال: دارد
  • تکسچر: دارد
  • کاتالوگ: دارد ( برای مشاهده تصاویر کامل هر شماره آرک اینتریور می توانید کاتالوگ هر ولوم را جداگانه در ادامه دانلود کنید)
  • دانلود از سرور ایران و با ترافیک نیم بها می باشد.
  • این مجموعه به صورت همیشگی آپدیت می شود و ولوم های جدید به همین پست اضافه می شوند.
  • این مجموعه به صورت صحنه آماده سه بعدی می باشد و شامل فایل مکس قابل ویرایش برای رندر های است که در کاتالوگ ها می توانید مشاهده کنید.

سایر آرشیو های مشابه:


دانلود فایل PDF کاتالوگ تمامی شماره های آرک اینتریور :

مجموعه آرچ اینتریور شامل تعداد زیادی صحنه آماده در چندین ولوم مختلف است، می توانید قبل از دانلود هر ولوم، کاتالوگ و تصاویر رندر نهایی تمامی صحنه ها را مشاهده کنید و سپس اقدام به دانلود مجموعه اصلی کنید. به این صورت به آسانی می توانید محتویات هر ولوم را قبل از دانلود فایل های اصلی مشاهده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود آرک اینتریور ولوم 1 تا 54”

لینک های دانلود

دانلود با اشتراک ویژه

خرید اشتراک
با دریافت یک اشتراک ویژه، می توانید علاوه بر این فایل تمامی آرشیو سایت را بدون محدودیت دانلود کنید.